سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مثل کسی که دانش می آموزد ولی آن را بازگو نمی کند، مثل کسی است که گنج می اندوزد ولی از آن خرج نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 شهریور 29 , ساعت 1:3 صبح

پارتیشن تک جداره

 

پارتیشن تک جداره : امروزه پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. جدا کننده و پارتیشن، علاوه بر جدا نمودن بخش های مختلف محیط های اداری برای استفاده بهینه از فضا و ارتقای عملکرد پرسنل و کارمندان یک مجموعه، جنبه زیبایی و دکوراتیو نیز دارا می باشد.  پارتیشن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که یکی از پر کاربرد ترین آن ها، پارتیشن تک جداره می باشد. این نوع پارتیشن در ادارات و شرکت ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پارتیشن تک جداره معمولا از فریم ها و جداره های MDF تشکیل شده و با توجه به سفارش مشتری، می تواند در ابعاد و اندازه های مختلف؛ کوتاه، نیمه بلند و یا حتی به ارتفاع سقف طراحی و اجرا شوند. عرض این نوع از پارتیشن ها معمولا در حدود 16 میلی متر می باشد. یکی از اصلی ترین مزایای پارتیشن تک جداره قیمت ارزان آن نسب به مدل های دیگر پارتیشن ها می باشد که به علت سبک بودن به سادگی جابجا می شود.

 

شیشه در پارتیشن تک جداره

 

شیشه ای که در پارتیشن تک جداره مورد استفاده قرار می گیرد، دارای ضخامت 6 میلی متر بوده و به صورت: ساده، سندبلاست راه مات و یا تمام سندبلاست می باشد. پارتیشن های تک جداره در هر ارتفاعی قابل طراحی و اجرا می باشند اما برای درب؛ ارتفاع 200 سانتی متر به بالا توصیه می شود. در این دسته از پارتیشن ها فریم درب ها با فریم مخصوصی ساخته شده تا تجهیزات قفل و یراق آلات به راحتی روی آن نصب گردند. این جداره و فریم می توانند از شیشه نیز باشند.

 

پارتیشن تک جداره آلومینیومی

 

در این مدل پارتیشن، شیشه های مورد استفاده ضخامت 4 میلی متر داشته و به سه نوع ساده، تمام سندبلاست و سندبلاست راه ماه به کار گرفته می شوند. از ویژگی های پارتیشن تک جداره آلومینیوم این می باشد که می توان لوگوی شرکت و یا اداره مربوطه را به صورت سندبلایت بر روی شیشه اجرا کرد.

 

پارتیشن تک جداره تمام شیشه ای

 

در حالتی که میزان نور در محیط مهم باشد، برای تامین این نور می توان از پارتیشن های تک جداره شیشه ای استفاده نمود. قطر این مدل پارتیشن 10 میلی متر می باشد و تنها توسط آلومینیوم و یا فریم MDF محصور شده است. فریم ها در این مدل از شبکه هایی با کانال هایی هندسی تشکیل شده اند که باعث می شود در برابر ضربه مقاوم و مستحکم باشند. در پارتیشن های تک جداره شیشه ای، می توان از شیشه های براق و یا مات بسته به نیاز و سفارش مشتری بهره گرفت. این پارتیشن ها بدون محدود کردن فضای دید، محیط را مجزا و بخش بندی کرده و به علت قابلیت شست و شو و استریل کردن آن، در بیمارستان و آزمایشگاه ها قابل استفاده می باشند. همچنین به علت ظاهر شیک و مدرن، پارتیشن های تمام شیشه ای برای دفاتر روزنامه ها، شرکت ها و ادارات نیز بسیار مناسب می باشند.
در این شکل از پارتیشن بندی بیشترین و بهترین میزان نور در فضا منتقل شده که باعث می شود محیط دارای شادابی و طراوت بیشتری گردد.

 

کاربرد شیشه های رنگی در پارتیشن تک جداره

 

فرآیند تولید شیشه های سندبلاست با مدل های دیگر کمی تفاوت دارد. می توان این نوع شیشه رنگی را سومین نوع شیشه های دکوراتیو دانست. شیشه سندبلاست از پاشش پرفشار نوعی ماسه مخصوص به وسیله دستگاه سندبلاست تولید می گردد. در هنگام پاشیده شدن ماسه ها، می توان هر طرحی را بر روی شیشه حک نمود که این یکی از مزیت های مهم آن می باشد. این نوع از شیشه ها مات بوده و باعث می شود در بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی تمایل بسیاری به استفاده از آن وجود داشته باشد.
شیشه های سندبلاست در پارتیشن های تک جداره و پارتیشن دو جداره به منظور جداسازی فضای اداری مانند اتاق های کنفرانس و جلسات، فضای بین کارمندان و … استفاده می گردد. این دسته از شیشه ها از نظر طرح پذیری مانند شیشه های چاپی می باشند.
آیینه رنگی نیز، همان آیینه معمولی با رنگ خاص است که به عنوان شیشه دکوراتیور قابل طراحی در پارتیشن ها می باشد.

 

پارتیشن تک جداره لترون

 

لترون ترکیبی از تخته های چند لایه چوب می باشد که این تخته ها از چوب نرم و یا ضایعات خرد شده و تراشه های کارخانه های چوب بری تشکیل شده اند. این خرده ها به نسبت ذرات اولیه تشکیل دهنده MDF بزرگ بوده به صورتی که قابل رویت می باشند اما در ام دی اف این امر امکان پذیر نیست. ورق لترون تولیدی با توجه به پستی و بلندی های موجود در سطح، قبل از روکش زدن به وسیله ماشین آلات و ابزار بسیار دقیق پرداخت گردیده و ساییده می شوند. پس از آن روکش نهایی با توحه به نیاز و سفارش، روی این ورق چسبانده و پرس می شود.

تفاوت پارتیشن لترون و پارتیشن MDF

تفاوت لترون و ام دی اف در استحکام و مقاومت آن در مقابل رطوبت و ضربه می باشد. در پارتیشن تک جداره لترون از ورق 16 میلی متری با کلاف و قید های رابط آلومینیومی و شیشه 4 میل استفاده می گردد. تفاوت این مدل با پارتیشن تک جداره 6 میل در حالت آلومینیوم u شکل آن است که روی ستون ها بسته می شود.

 

پارتیشن تک جداره عیوبی نیز دارد که از آن می توان به عایق نبودن و عبور صدا و حرارت اشاره نمود.
پارتیشن بندی مناسب، به فضا و کاربرد مورد نیاز شما بستگی دارد. قبل از انتخاب نوع پارتیشن برای منزل و یا محل کار خود، ابتدا باید به محیط اجرا، دکوراسیون داخلی و کارایی مورد نیاز پارتیشن توجه نمایید.
پارتیشن بندی مناسب به بهبود راندمان کاری پرسنل، ایجاد فضای زیر ساختی زیبا و قابل استفاده و در نهایت به شکل گیری مجموعه ای کارآمد منجر می گردد.

استعلام قیمت پارتیشن تک جداره | سفارش پارتیشن تک جداره

شرکت ما با رعایت تمامی این موارد در جهت جلب رضایت مشتریان و خریداران محترم خود تلاش می نماید. شما می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن دو جداره با ما تماس بگیرید. پس از سفارش پارتیشن دوجداره همکاران ما برای برآورد هزینه های جاری به محل شما مرجعه نموده و پس از انجام محاسبات کارشناسی مدت زمان لازم برای اجرا و قیمت پارتیشن را به شما اعلام خواهند نمود.

 

کارشناسان شرکت ما شما را در روند انتخاب و طراحی بهترین پارتیشن بندی راهنمایی می نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پارتیشن بندی، هزینه سفارش، حمل و نقل و نصب با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است که به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه تولید مبلمان اداری مشغول فعالیت می باشد.

عمده تولیدات شرکت در زمینه مبلمان اداری مربوط به میز اداری و صندلی اداری می باشد. شرکت گلسار در زمینه تولید صندلی اداری ، انواع صندلی کارمندی ، صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانس ، صندلی انتظار ، صندلی فرودگاهی ، صندلی سینما ، صندلی آموزشی و … تولید می نماید. همچنین در زمینه تولید میز ، انواع میز مدیریتی ، میز کارمندی ، میز منشی ، میز کنفرانس و میز کانتر توسط گلسار تولید می گردد. سایر تولیدات مربوط به مبلمان اداری شامل کتابخانه ، فایل و … نیز توسط گلسار تولید میگردد.

ما علاوه بر تولید , فروش مبلمان اداری و خدمات مبلمان اداری ، در زمینه پارتیشن و تجهیز سالن را نیز به مشتریان خود ارائه می کنیم. در زمینه پارتیشن ، انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره و پارتیشن ام دی اف جزو خدمات ماست که می توانیم برای شما انجام دهیم. همچنین در زمینه تجهیز سالن ، تجهیز سالن کنفرانس ، تجهیز سالن آمفی تئاتر ، تجهیز سالن همایش و تجهیز سیستم صوت جزو خدمات ما می باشد.

تمامی محصولات تولیدی ما با استفاده از بهترین متریال های روز تهیه می گردد و همچنین در زمینه خدمات تجهیز سالن نیز ما نمایندگی برندهای معتبر دنیا در زمینه تجهیزات سالن را دارا می باشیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ