سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را سه نشانه باشد : شناخت خدا و آنچه نیکو و بد می دارد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 شهریور 29 , ساعت 1:0 صبح

مبلمان اداری گلسار

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است که به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه تولید مبلمان اداری مشغول فعالیت می باشد.

عمده تولیدات شرکت در زمینه مبلمان اداری مربوط به میز اداری و صندلی اداری می باشد. شرکت گلسار در زمینه تولید صندلی اداری ، انواع صندلی کارمندی ، صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانس ، صندلی انتظار ، صندلی فرودگاهی ، صندلی سینما ، صندلی آموزشی و … تولید می نماید. همچنین در زمینه تولید میز ، انواع میز مدیریتی ، میز کارمندی ، میز منشی ، میز کنفرانس و میز کانتر توسط گلسار تولید می گردد. سایر تولیدات مربوط به مبلمان اداری شامل کتابخانه ، فایل و … نیز توسط گلسار تولید میگردد.

ما علاوه بر تولید , فروش مبلمان اداری و خدمات مبلمان اداری ، در زمینه پارتیشن و تجهیز سالن را نیز به مشتریان خود ارائه می کنیم. در زمینه پارتیشن ، انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره و پارتیشن ام دی اف جزو خدمات ماست که می توانیم برای شما انجام دهیم. همچنین در زمینه تجهیز سالن ، تجهیز سالن کنفرانس ، تجهیز سالن آمفی تئاتر ، تجهیز سالن همایش و تجهیز سیستم صوت جزو خدمات ما می باشد.

تمامی محصولات تولیدی ما با استفاده از بهترین متریال های روز تهیه می گردد و همچنین در زمینه خدمات تجهیز سالن نیز ما نمایندگی برندهای معتبر دنیا در زمینه تجهیزات سالن را دارا می باشیم.

 ما در زمینه تولید ، طراحی و نصب و پیاده سازی انواع مبلمان اداری برای مشتریان مجرب و متخصص هستیم. کیفیت کار ما را می توانید از مشتریانی بپرسید که سالهاست با ما هستند. بی شک نمونه کارهای بسیار زیبا و خلاقانه ما در تصمیم شما برای انتخاب ما تاثیر خواهد داشت.

شما برای دکوراسیون داخلی سازمان و یا اداره خویش می توانید با ما تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما با راهنمایی و مشاوره شما را در زمینه تجهیزو یا خرید مبلمان اداری تان یاری نمایند.

 

شماره های تماس ما : 66721896 – 66721895         مدیریت فروش : 09123247809

  • پارتیشن اداری


لیست کل یادداشت های این وبلاگ