سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بشنو تا بدانی و ساکت شو تا سالم بمانی . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 شهریور 29 , ساعت 1:3 صبح

پارتیشن اداری

پارتیشن عبارت است از هر سیستمی که یک فضا را به چند بخش متفاوت تقسیم کند. پارتیشن بندی در ادارات بسته به نیازها و کاربرد اداره و یا شرکت مورد نظر طراحی و اجرا می گردد. در روند طراحی، علاوه بر کارآیی به ظاهر و زیبایی پارتیشن نیز توجه بسیاری می شود. فرم و شکل پارتیشن اداری تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی شرکت و یا اداره شما داشته و باید به نحوی طراحی شود که موجب حفظ نظم و آرامش بیشتر کارمندان و همچنین کنترل بیشتر آنان توسط مسئولان هر بخش گردد.

نکته مهم دیگر در مورد پارتیشن اداری این مساله می باشد که دکوراسیون یک شرکت که پارتیشن بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد، به نحوی تداعی کننده خصوصیات عملکردی آن در ذهن مراجعه کنندگان و مشتریان است. از این رو انتخاب طرحی که متناسب با ساز و کار شما و فعالیت های مربوطه باشد، بسیار مهم و ضروری است. در ساخت پارتیشن بندی اداری می توان از اجسام شیشه ای، چوبی و یا فلزی بنا به ضرورت و کاربرد بهره گرفت.

از جمله نکات بسیار مهمی که در طراحی و اجرا پارتیشن ادارای مورد توجه قرار داده ایم، ایجاد محیطی منظم با دسترسی بالا برای تمامی کارمندان بوده که از مهم ترین دلایل استفاده فراگیر از پارتیشن های اداری است.
پارتیشن اداری با هزینه ای مناسب و نصب و تغییر مکان آسان، گزینه ای بسیار مناسب برای رفع نیاز های اداره شما می باشد.
یکی از ویژگی های مهم در پارتیشن دیده نشدن جای پیچ و میخ روی کار است که این شرکت با استفاده از اتصالات توکار و قابلیت پیاده سازی سریع و جابجایی آسان موجب برتری محصول خود نسبت به نمونه های مشابه شده است.

انواع پارتیشن اداری مورد استفاده در محیط های سازمانی , ادارت و شرکت ها

پارتیشن های اداری بر اساس معیار ساخت به چهار دسته تقسیم می شوند:

پارتیشن اداری تمام MDF

پارتیشن ام دی اف اداری همانطور که از نام آن مشخص است، بدنه اصلی این پارتیشن اداری از ام دی اف ساخته شدهاست . در طراحی نمای ظاهری و فریم بندی ها تنها از MDF 16 میلی متری درجه یک استفاده می گردد که در لبه های آن یک نوار pvc به کار برده شده که مانع از نفوذ رطوبت و یا لب پر شدن می شود. به علت نیاز به مقاومت و ایستایی در محل و پیشبینی قابلیت حمل، قطر بدنه اصلی در این نوع بین 9 تا 13 سانتی متر است و بسته به نیاز ارتفاع و عرض آن کم یا زیاد می شود. در اغلب موارد پارتیشن های تمام ام دی اف با عرضی بین 90 تا 140 سانتی متر و ارتفاع 140 تا 380 سانتی متر طراحی و نصب می گردند. .

پارتیشن اداری MDF آلومینیوم

نوعی دیگر از پارتیشن بندی مورد استفاده در ادارات ترکیبی از آلومینیوم و MDF می باشد. این نوع از جدا کننده ها بسیار سبک تر از مورد قبل بوده و قابلیت حمل و نقل، پیاده سازی و تغییرات بسیار بالایی دارند. به دلیل استفاده از آلومینیوم که فلزی بسیار مستحکم، سبک و با ظاهری مناسب است، این نوع از پارتیشن اداری در طرح و فرم های بسیار متنوع و زیبایی قابل سفارش می باشد.
آلومینیوم های به کار گرفته شده در پارتیشن اداری به علت داشتن رنگ های آنودایز با کیفیت، دارای تنوع رنگی بالایی ست که ترکیب رنگی مناسبی با MDF داشته و نوعی هارمونی در محیط ایجاد می کنند.

پارتیشن اداری آلومینیوم و MDF به دو دسته پارتیشن تک جداره و پارتیشن دو جداره تقسیم می گردند:

پارتیشن تک جداره

در پارتیشن اداری MDF  و آلومینیوم تک جداره، از آلومینیوم به عنوان اسکلت بندی اصلی و فریم، و از ام دی اف و شیشه به عنوان پر کننده های سطح استفاده می گردد. قطر پارتیشن تک جداره بسیار کم و بین 4 تا 6 سانتی متر می باشد. عرض و ارتفاع پارتیشن کاملا نامحدود بوده و بسته به فضای پیاده سازی و اندازه مورد نیاز، قابل طراحی است. از مزایای این نوع پارتیشن مقاومت بالا، قطر کم، انتقال آسان، قابلیت ایجاد تغییرات و هزینه بسیار مناسب می باشد.

پارتیشن دو جداره

از اولین نوع جدا کننده هایی که در جهان مورد استفاده قرار گرفت و تعریف پارتیشن بندی را وارد طراحی دکوراسیون داخلی کرد، پارتیشن MDF و آلومینیوم دو جداره بوده است. این نوع از پارتیشن اداری  استراکچرهای مخصوصی را جهت کادربندی و به عنوان قطعات اصلی به کار می گیرد که خود حالتی دو جداره دارند. جهت پر گردن سطح از MDF و ورق های کامپوزیت، جهت تبادل نور از شیشه های سندبلاست، برای محفوظ کردن شیشه ها از پرده های تیغه ای شاخک دار و جهت عبور کابل و سیم های تو کار از داکت های داخلی استفاده می گردد. قطر این نوع از پارتیشن ها معمولا ثابت بوده و در حدود 10 سانتی متر می باشد.

پارتیشن اداری MDF و شیشه

در این نوع از پارتیشن اداری، ام دی اف پایه و بدنه اصلی کار بوده و شیشه در مواردی که مشتریان محترم بسته به علاقه و نیاز خود سفارش دهند، جهت دسترسی به دید بیرون و یا نوردهی استفاده می گردد. در اصل این پارتیشن، مانند نوع تمام MDF است که در بخش هایی از آن شیشه به کار برده می شود. به دلیل ایجاد قطر 9 تا 13 سانتی متر در پارتیشن MDF، می توان در بین جداره های شیشه ای آن از پرده کرکره ای درون جداره ای داخلی استفاده کرد که هم باعث محفوظ تر شدن محیط می گردد و هم می توان لوگو و یا نام شرکت را بر روی آن درج نمود.

این نوع از پارتیشن ها نیز به دو دسته تقسیم می گردند:

پارتیشن MDF _ شیشه معمولی

در این مدل بین صفحات MDF بر حسب محیط مربوطه، از شیشه معمولی سفید یا رنگی 4 تا 8 میل استفاده می شود.

پارتیشن MDF _ آجر شیشه ای

در این نوع، از آجرهای شیشه ای بین صفحات MDF جهت زیبایی بیشتر استفاده می گردد. همچنین در صورت سفارش خریدار، می توان نورپردازی در کنار این آجرهای شیشه ای ایجاد کرده و پارتیشن را زیبا و متفاوت تر نمود.

پارتیشن ها در دو حالت: ثابت پانچ شده به زمین و یا آویزان از سقف به وسیله ریل نیز طراحی می گردند. در صورت نیاز، در پارتیشن سفارشی عایق صوتی نیز به کار گرفته می شود. همچنین اتصالات و یراق استفاده شده در تمام انواع پارتیشن های شرکت ما، از نوع بسیار با کیفیت و با دوام بوده که دارای گارانتی نیز می باشند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد انواع پارتیشن، هزینه سفارش، حمل و نقل و نصب  با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت پایدار طراحان تجهیزات گلسار یکی از شرکت های مطرح در زمینه مبلمان اداری است که به عنوان یک شرکت خلاق در زمینه تولید مبلمان اداری مشغول فعالیت می باشد.

عمده تولیدات شرکت در زمینه مبلمان اداری مربوط به میز اداری و صندلی اداری می باشد. شرکت گلسار در زمینه تولید صندلی اداری ، انواع صندلی کارمندی ، صندلی مدیریتی ، صندلی کنفرانس ، صندلی انتظار ، صندلی فرودگاهی ، صندلی سینما ، صندلی آموزشی و … تولید می نماید. همچنین در زمینه تولید میز ، انواع میز مدیریتی ، میز کارمندی ، میز منشی ، میز کنفرانس و میز کانتر توسط گلسار تولید می گردد. سایر تولیدات مربوط به مبلمان اداری شامل کتابخانه ، فایل و … نیز توسط گلسار تولید میگردد.

ما علاوه بر تولید , فروش مبلمان اداری و خدمات مبلمان اداری ، در زمینه پارتیشن و تجهیز سالن را نیز به مشتریان خود ارائه می کنیم. در زمینه پارتیشن ، انواع پارتیشن اداری ، پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره و پارتیشن ام دی اف جزو خدمات ماست که می توانیم برای شما انجام دهیم. همچنین در زمینه تجهیز سالن ، تجهیز سالن کنفرانس ، تجهیز سالن آمفی تئاتر ، تجهیز سالن همایش و تجهیز سیستم صوت جزو خدمات ما می باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ